Thursday, January 04, 2007

Bilememezlik...

Ne yapacağımı bilmiyorum bugunlerde; huzurlu olduğuma inanıyorum ama huzursuzum. Neden bilmiyorum, neyi bilmediğimi bilmeyi çok istiyorum ama. Artık bu belirsizlik bitse...

Galiba burada durmamın da bir anlamı yok. Zaten vakit bulunca Yaren'in sayfasına yazıyorum, burada boşuna bir yer kaplıyorum sanırım. Yaren'in blogunun adını mı değiştirsem aceba:))"Yaren ve teyzesinin maceraları" (Hem böylece haliyle herkes "kızınız da şöylemiş böyleymiş demez:))buna mahal verdiğimi kabul ediyorum tamam:))

Blog ismini değiştirme konusunda ciddiyim, ve burayı kullanaaaamama konusunda da, zaten buranın ayarlarıyla da oynadım, düzeltemedim de:) İlerleyen günlerde kararımı açıklayacağım, kamu oyuna!!!! Tabi önce şu seminerimi verip, doktora yeterlik sınavıma gireyim de bir hayırlısıyla... Herkese mutlu yıllar, güzelliklerle karşılaşmak dileğiyle...

8 Comments:

Anonymous adacim said...

İlk göz ağrısı başka oluyor işte. Ben de içimi rahat dökebileyim diye kendime kimselerin bilmediği özel bir blog açtım ama Ada'nın sayfasına yazdığım kadar oraya yazmıyorum. Yine de kendi yaşadıklarımla Ada'nınkileri fazla karıştırmak istemiyorum. Bu nedenle bence buraya devam et.

8/1/07 16:04  
Blogger sebnemden.blogspot.com said...

merhaba şeyda:)
hoşbulduk.....
umarım bende uzun zaman yazmayı devam ettirebilirim.siz tecrübelilerin yanında benimkiler solda sıfır kalır...
takipteyim
sevgiler

24/1/07 12:16  
Blogger sebnemden.blogspot.com said...

merhaba şeyda.....
hoşbulduuum....daha önce attığım yazı sana gelmedi herhalde...
umarım benimde yazdığım yazılar sizlerinki gibbii çoook olur.
sevgiler.

24/1/07 14:29  
Blogger şeyda said...

SİNEM, sen oranın adresini versene o zaman , ben de seni sobeledim bekliyom ne yazacak diye. Haklısın ama ben zatenartık yaren'in yannda olmayacağım, o yüzden yarenin blogunu kendim kullanacağım, yaren başta olmak üzere Avustralyadaki hayatım (kısmetse), herşey orada olacak. öpüyorummmm...

şebnem, ben buraya fazla uğramayaınca e yorumları onaya bırakınca özür dilerim, beklettim. senin çok iyi bir blogger olacağından eminim ben, şimdiden...:))

27/1/07 19:14  
Blogger Aslı said...

Nerelerdesin, herşey yolunda mı???

7/3/07 11:10  
Blogger Aslı said...

Ha ha haaaa. Şeydacığım, sen rü de, o anlatacak anlaşılan :)

7/3/07 11:11  
Blogger Aslı said...

E şeyda, nerelerdesin?

21/3/07 10:00  
Blogger Aslı said...

Eeee, nerelerdesin?

24/4/07 10:32  

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
eXTReMe Tracker